Dažnai užduodami klausimai

1. Kas yra internetinė konsultacija?

Internetinė konsultacija – tai galimybė užduoti Jums rūpimus klausimus kvalifikuotiems savo srities specialistams ir gauti jų išsamius atsakymus. Papildomai internetinių konsultacijų dalyviai gauna analogiško, auditorijoje vykusio, seminaro mokymo medžiagos elektroninę versiją „pdf“ formatu, kurią galės išsisaugoti kompiuteryje.


2. Registracijos metu neteisingai įvedžiau kontaktinius duomenis. Ką daryti?

Savo duomenis galėsite pakoreguoti po registracijos. Dešiniajame viršutiniame kampe spauskite „Mano duomenys“ (1), vėliau „Redaguoti“ (2). Pakoregavę neteisingai įvestus duomenis, spauskite „Keisti duomenis“.



3. Kaip įsigyti internetinę konsultaciją?


Internetinės konsultacijos yra suskirstytos pagal temas „Apskaita“, „Mokesčiai“ ir „Teisė“. Konsultaciją galite pasirinkti iš sąrašo, paspaudę „Plačiau“ pamatysite aprašymą ir nagrinėjamas temas. Paspaudus mygtuką „Į krepšelį“, pasirinkta konsultacija bus įtraukta į Jūsų pirkinių krepšelį. Jeigu turite pakankamai kreditų, paspaudus mygtuką „Apmokėti“ jie bus automatiškai nuskaičiuoti. Už paslaugas taip pat galėsite susimokėti per elektroninės bankininkystės sistemas arba pagal išrašytą PVM sąskaitą faktūrą. Konsultacijas internetu taip pat galite užsisakyti Count Line puslapyje.




4. Kaip užduoti klausimą?

Pasirinkite savo įsigytą konsultaciją. Tai galite padaryti tiesiog išsirinkę ją iš sąrašo arba paspaudę „Mano duomenys“ (1) pamatysite nuorodą į konsultaciją (2) iš karto po Jūsų kontaktiniais duomenimis. Paspauskite ant savo pasirinktos konsultacijos pavadinimo. Po konsultacijos mokymo medžiagos rasite mygtuką „Klausti“, jį paspaudus atsiras langas, į kurį galėsite įvesti savo klausimo tekstą.




5. Uždaviau klausimą. Kada galiu tikėtis, kad į jį bus atsakyta?

Į Jūsų klausimą lektorius atsakys per 1–2 savaites nuo klausimų uždavimo pabaigos. Galite užsisakyti nemokamą priminimo paslaugą: kai tik lektorius atsakys į Jūsų užduotą klausimą, Jums bus išsiųsta SMS žinutė. Norint aktyvuoti šią paslaugą, Jums tereikia įrašyti savo mobiliojo telefono numerį prie kontaktinių duomenų. Užduodami klausimą pažymėkite, kad norite, jog Jums būtų pranešta, kai į Jūsų klausimą bus atsakyta.


6. Mokymo medžiaga nėra įdėta prie mano nusipirktos konsultacijos?

Jeigu mokymo medžiaga dar nėra įdėta prie Jūsų įsigytos internetinės konsultacijos, vadinasi, ją įdėsime artimiausiu metu. Kai medžiaga bus įdėta, Jūs būsite informuoti el. paštu.

7. Kodėl aš negaliu užduoti klausimo?

Jeigu negalite užduoti klausimo prie savo įsigytos internetinės konsultacijos, patikrinkite datą, iki kada leidžiama užduoti klausimus. Jeigu dėl svarbios priežasties nespėjote užduoti klausimo ir lektorius dar neatsakė į kitus pateiktus klausimus, kreipkitės į svetainės administratorių info@iseminarai.lt arba telefonu (8 5) 263 9922. Jeigu įsigijote konsultaciją po to, kai buvo sustabdytas klausimų uždavimas, klausimo užduoti negalėsite.

 
Krepšelio informacija
 
Seminarų: 0 Klausimų: 0
Krepšelio vertė: 0 kreditų
Turite kreditų: 0 kreditų
Anotacija
Įsigiję konsultaciją internetu galėsite parsisiųsti auditorijoje vykusio seminaro mokymo medžiagos elektroninę versiją „pdf“ formatu, užduoti klausimus lektoriui bei matyti kitų dalyvių užduotus klausimus ir atsakymus į juos. Norime atkreipti dėmesį, kad auditorijoje vykusio seminaro vaizdo įrašas nėra internetinio seminaro dalis.

Prieš pradedant naudotis paslauga siūlome peržiūrėti dažniausiai užduodamų klausimų skiltį ir paslaugų kainodaros skiltį.